Mange danskere har opdaget muligheden for at spare mange penge igennem nethandel, og ved at tjekke forskellige priser på tværs af butikker. Danskerne går dog ofte glip af store rabatter, da de ikke er gode til at benytte sig af rabatkoder, når de bliver tilbudt.

Selvom man ikke er tilmeldt en virksomheds nyhedsbrev, eller der ikke er nogle rabatter at finde på f.eks. CBB Mobils hjemmeside, kan der stadigvæk være rabatter at hente, hvis man ved hvor man skal lede.

En af siderne man kan lede på, er inde på http://rabatkodejunglen.dk/butik/cbb-mobil-rabatkode/, hvor de har samlet en lang række rabatkoder til netop CBB Mobil.

Hvilke rabatter kan jeg forvente at få?

Rabatkoderne bliver skiftet ud jævnligt, og derfor er det sjældent at man kan forvente at se den samme rabatkode to gange. Typisk vil der ved store begivenheder eller højtider blive brugt flere rabatkoder. Dette kommer særligt til udtryk ved juletid, hvor mange webshops vælger at give XX % rabat, i håb om at danskerne vil købe på netop deres webshop.

Ofte er det muligt at få 10 – 25 % rabat på køb af abonnementer og telefoner hos CBB Mobil, hvis man opdager rabatkoderne i tide, inden de løber ud igen.

Hos virksomheder hvor man ofte skal have tilsendt et produkt – som ved tøjhjemmesider – kan man tit få en rabatkode, så man slipper for at betale for fragt til nærmeste posthus eller endda til hjemmeadressen.

Andre måder at få rabatkoder på

Hvis ikke førnævnte hjemmeside har en brugbar rabatkode, kan det være en god idé at tilmelde sig nyhedsbrevet hos den virksomhed, man gerne vil have en rabatkode. Alternativt er der mange virksomheder der benytter de sociale medier både til at annoncere, men også til at give rabatkoder til deres mest trofaste kunder og følgere.

Hvis du så har fået en rabatkode, som rabatkodejunglen ikke havde i deres oversigt, kan man altid skrive til dem, og få dem til at tilføje den til deres oversigt. På den måde kan man gøre en god gerning for de næste der kommer ind på siden, og gerne vil spare nogle penge.

Til sidst har man et solidt netværk af kuponjægere, som kan understøtte hinanden, og til sammen spare store summer penge.

Endvidere, jo flere der benytter rabatkoder, jo flere rabatkoder kommer der fra virksomhederne, da de kan se at det er en marketing form der virker.